Zaznacz stronę

O nas

Olimpia Wieruszewska – dyrektor pedagogiczny

Pedagog specjalny, Terapeuta Integracji Sensorycznej, Specjalista Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka, Terapeuta ręki. Wieloletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Mama 7 letniej Alicji.

Kinga Strach – dyrektor organizacyjny

Wykształcenie – administracja i zarządzanie placówką oświatową, wieloletnie doświadczenie w biznesie – zarządzanie, doradztwo, optymalizacja procesów, sprzedaż i marketing. Mama 4 letniego Julka.

Przygoda znak Przedszkole

Wspólnie, jako założycielki, połączyłyśmy swoje wiedzę, pasję i zaangażowanie, aby stworzyć miejsce, którego same bezskutecznie szukałyśmy.

Naszym celem jest zapewnienie dzieciom bezpiecznego, inspirującego i wspierającego środowiska, w którym mogą się rozwijać, a rodzicom zagwarantowanie poczucia, że ich dzieci są w dobrych rękach.

Jako mamy doskonale rozumiemy potrzeby i wyzwania, z jakimi spotykają się rodziny. Wiemy czego potrzebują dzieci i na czym zależy rodzicom. Jesteśmy zaangażowane w codzienne funkcjonowanie przedszkola i dbamy o to żeby KAŻDY czuł się w nim dobrze i spędzał wartościowy czas.

Co nas wyróżnia

Płaczące dziecko, emocje

Dbamy o emocje dzieci

Mamy szacunek do dzieci i ich emocji. Dajemy możliwość wyrażania emocji. Uczymy o emocjach, aby dzieci mogły lepiej zrozumieć siebie i swoje reakcje, a także aby budowały zdrowe relacje z innymi.

Sensoryka Przedszkole Przygoda

Dbamy o rozwój sensoryczny

Pod okiem doświadczonego terapeuty SI tworzymy przyjazne sensorycznie otoczenie. Zwracamy uwagę na rozwój dzieci poprzez zmysły.

Przeprowadzamy obserwacje i konsultacje z zakresu SI, w razie potrzeby tworzymy zalecenia do pracy w domu. Prowadzimy  grupowe zajęcia z integracji sensorycznej. Co przyczynia się do ogólnego rozwoju poznawczego, emocjonalnego i społecznego dzieci.

Odporność dzieci

Budujemy odporność

Zimą wspólnie przygotowujemy i pijemy herbaty i napary z imbirem, rozmarynem, kurkumą, sokiem malinowym lub aronią.
Latem – świeżo wyciskane soki warzywno-owocowe i koktajle.

Jemy dużą ilość warzyw i owoców, które serwujemy dzieciom dodatkowo. Mamy zdrowy i sprawdzony catering.

Nie przegrzewamy dzieci. Codzienne wychodzimy na dwór, niezależnie od pogody. Dbamy o aktywność fizyczną. Dla 100% frekwencji 🙂

Decyzja dziecko przedszkole Wrocław

Dajemy możliwość decydowania o sobie

Dzieci decydują czy mają ochotę jeść i ile zjedzą, czy chcą chodzić w butach czy bez, czy i w jakich zajęciach dodatkowych chcą brać udział, aby wychować niezależnych i pewnych siebie dorosłych.

Przedszkole Przygoda Wrocław statek piracki

Rozwijanie poprzez doświadczanie

Uczymy zgodnie z naturą dzieci – przez doświadczanie i eksperymentowanie. Tworzymy kreatywne projekty, tygodnie tematyczne. Prowadzimy warsztaty kulinarne z edukacją racjonalnego żywienia, uprawiamy rośliny. 

Dużo zajęć prowadzimy na zewnątrz przedszkola np.: w lesie, teatrze, operze, gospodarstwie rolnym. Poznajemy zawody w miejscu ich wykonywania np. w straży pożarnej czy u dentysty. Wiedzę czerpiemy ze świata, karty pracy są tylko dodatkiem.

Przedszkole Przygoda lot balonem dzieci

Posiadamy bogatą ofertę różnorodnych zajęć

Dajemy możliwość wszechstronnego rozwoju, nie narzucamy dzieciom profilu, chcemy aby każde samo odkrywało swoje zainteresowania, my dajemy możliwość różnorodnego doświadczania i wyboru.

Daje to szansę na odkrywanie swoich indywidualnych pasji i zainteresowań.

Posiłek w przedszkolu, spaghetti

Uczymy dzieci dobrze jeść

Stosujemy złotą zasadę żywienia dzieci – podział odpowiedzialności – my  odpowiadamy za to co i kiedy serwujemy dzieciom a dzieci za to co i ile zjedzą. Zapewniamy dzieciom dobrze zbilansowane i różnorodne posiłki i ufamy im, że dokonają najlepszego dla siebie wyboru. Nie zmuszamy i nie karmimy.

Zapewniamy dobrą atmosferę w trakcie wspólnych posiłków, udział w ich przygotowaniu, staramy się zaciekawić dzieci różnymi smakami. Wspieramy dzieci w naturalnym okresie neofobii.

Małe grupy dzieci w przedszkolu

Niewielkie grupy

Nasze grupy liczą po około 16 dzieci. Pozwala to na bardziej indywidualne podejście i podążanie za dzieckiem, a także wspieranie interakcji w grupie. Takie rozwiązanie daje dzieciom możliwość bliższego kontaktu z nauczycielami i rówieśnikami. Sprzyja to lepszemu rozwojowi emocjonalnemu, społecznemu i edukacyjnemu.